2013. augusztus 14., szerda

ELSŐ DÍJAM

Első Díjam: Ibi Maliktól! <3

Köszönömköszönömköszönöm! Csak ennyit akartam hozzáfűzni! <3
 


Szabályok :
Írj magadról 11 dolgot.
Válaszolj 11 kérdésre.
Tegyél fel 11 kérdést.
Küldd tovább 11 embernek.


11 Dolog magamról .:
 
-1. Gimnazista vagyok.
-2. 16 leszek.
-3. A barátaimért bármit megtennék.
-4. Imádom az 1D-t.
-5. DE nem vagyok visítozó rajongó. (az szánalmas..)
-6. Van egy húgom.
-7. Van egy bátyám.
-8. Van két cicánk.
-9. Jobb kezes vagyok.
-10. Kékeszöld szemem van.
-11. Van valaki/vannak valakik, akiben/akikben nagyot csalódtam.

11 Kérdésre a válaszom .:
 



1. Mióta blogolsz? Most kezdtem.
2. Voltál már szerelmes? Igen.
3. Van kedvenc könyved? Persze.
4. Ha van akkor mi a címe? Sok van. pl: Elfújta a szél, Csontváros-sorozat, SZJG
5. Hány éves vagy? 15
6. Miért kezdtél el blogolni? Mert kitaláltam egy történetet, és úgy gondoltam ezt nem hagyhatom elveszni, mint a többit, amit nem írtam le.
7. Hiszel a fiú lány barátságban? Of course. Nekem is van. Több is.
8. Kedvenc színed? Mohazöld, lila, türkiz.
9. Szeretsz sportolni? Igen.
10. Melyik városba mennél el legszívesebben? Párizs, London, Prága... De valójában bárhová a világba. Csak el innen... Jó messze.
11. Hány blogod van? Ez az egy.

11 kérdés amiket fel teszek nektek .:
 
1. Mióta blogolsz?
2. Magadról mintáztad a blogod valamelyik szereplőjét?
3. Van kedvenc könyved?
4. Ha van, mi a címe?
5. Kedvenc film, sorozat?
6. Voltál már szerelmes?
7. Hány éves vagy?
8. Kedvenc színed?
9. Van tesód?
10. Kedvenc banda, énekes, énekesnő?
11. Kedvenc színész, színéesznő?
 
11 ember akinek küldöm:
pücii
bocsii, de ennél többet most nem tudok.
 

2 megjegyzés:

  1. Szia!:)

    Nagyon szépen köszönöm a díjat, hálás vagyok, amiért eszedbe jutottam! <3

    Puszi, Azy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy őszinte legyek, elsők között jutottál eszembe... :]

      Ölel, Cordelia.

      Törlés