2013. október 15., kedd

Drága Mindenki!

Szeretném elnézéseteket kérni, amiért augusztus óta nem volt új rész, sőt még csak nem is jelentkeztem, de kicsit felfordult az életem. Próbáról próbára járok, és reggel 8-tól este 10-ig, 11-ig bent vagyok. Szinte tanulni sincs időm. Szerencsémre néhány tanár elnézi, mivel a színjátszókör idén egy nagy darabot rendez, és ebben szerepelek, mint táncos. Úgyhogy nem kapom folyton folyvást a karókat. (egyenlőre)

Ami a másik gondom, hogy hiper szuperre megírtam a következő részt, de ez az édesdrága az egészet, úgy, ahogy volt, kitörölte. Szóval emiatt egy kicsit pipa vagyok.

A harmadik problémám: minden nap kötelező jelleggel német levelet kell írnom a lánynak, akinél voltam Németországban. Nővérének fogadott. :) Imádom, meg minden... De így, késő este nem igazán tudok németül gondolkodni. Úgyhogy ezzel is csúszásban vagyok.

Nem tudom, van-e valaki (bárki) aki olvassa a blogot (remélem azért van), de legyen oly szíves, és jelezze ezt nekem! Mert igaz, utálom ha valaki önsajnálatból kezdi el, hogy "jaj, nem írtatok kommentet, nem kapok visszajelzést, minek írjam tovább, úgyse olvassa senki, béna vagyok... stb. stb. stb."
Nekem elég, ha csak egy betűt írtok. Az is valami. Megköszönném. :)

Ölel Titeket, Cordelia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése